پنج هزار و ۴۰۷ مددجوی بهزیستی مازندران خانه دار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  نورالدین علاءالدینی معاون مشارکت‌های مردمی، مراکز غیردولتی، توانمندسازی و مسکن بهزیستی مازندران، میزان تعهدات بهزیستی استان برای ساخت واحد مسکونی مددجویان را سه هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: پنج هزار و ۴۰۷ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد هشت سال گذشته ساخته و واگذار شده است.

او افزود: بهزیستی مازندران برای دستیابی به این هدف برای ساخت واحد مسکونی خانواده‌های دارای ۲ معلول در مناطق روستایی ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه و ۸۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و در مناطق شهری نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با انشعاب رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمان پرداخت می‌کند.

علاءالدینی با بیان اینکه ۲۹۹ میلیارد و ۴۱۶ میلیون و ۹۷۴ هزار ریال تسهیلات مسکن به مددجویان زیرپوشش بهزیستی مازندران پرداخت شده است، تعداد مددجویان بدون مسکن را ۳۶۰ خانوار اعلام کرد و گفت: برای ساخت خانه برای این مددجویان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


معاون بهزیستی مازندران افزود: ساخت ۳۴۰ واحد مسکونی با تفاهمنامه بین بهزیستی، استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آغاز شده است.

او گفت: به مددجویان فاقد مسکن ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود حق انشعاب آب، برق، گاز و پروانه ساختمان واحد‌های مسکونی این افراد نیز رایگان است.

بهزیستی مازندران ۴۶۰ هزار مددجوی تحت پوشش دارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار