سایت زباله شهرستان گلوگاه پس از ۳۰ سال با ورود دستگاه قضایی ساماندهی شد.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران از تعیین تکلیف، ساماندهی و حل معضل ۳۰ ساله سایت زباله شهرستان گلوگاه در راستای پیگیری حقوق عامه خبر داد و گفت: با توجه به وصول گزارش‌های متعدد و نارضایتی‌های مردمی از وضعیت نامناسب سایت زباله شهرستان گلوگاه، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه دادستانی گلوگاه قرار گرفت.

او افزود: با صدور دستور ویژه، ضمن بازدید مقامات قضایی شهرستان از وضعیت سایت زباله و بسیج ادارات متولی از جمله شهرداری، اداره بهداشت و محیط زیست، دستورات لازم برای حل مشکل مذکور صادر و معضل ۳۰ ساله سایت زباله این شهرستان در راستای پیگیری حقوق، عامه حل و فصل شد.

پوریانی با بیان اینکه در حال حاضر سایت زباله شهرستان گلوگاه از وضعیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار شده و زباله‌ها به مکان مناسبی انتقال یافته است، گفت: در اولین زمان ممکن نسبت به کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در مکان مذکور اقدام خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: حفظ سلامت مردم برای دستگاه قضایی استان بسیار ارزشمند است و در راستای حفظ حقوق عامه، با هر مولفه‌ای که بهداشت و سلامت مردم را با مخاطره مواجه کند، بدون اغماض، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.