وزیر راه و شهرسازی گفت: برای توسعه پایدار راه آهن نیاز به حمایت از تولید داخل داریم.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن با تاکید بر حمایت از تولید داخل گفت: باید همه ما متعهد باشیم که صنعت حمل و نقل را در کشور توسعه دهیم و این توسعه باید در شان مردم ایران باشد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: حمایت از تولید داخل نقش بسزایی در توسعه راه آهن دارد، چون تفاوت در دانش و فناوری شکل می‌گیرد و برای توسعه پایدار راه آهن نیاز به حمایت از تولید داخل داریم.

اسلامی ادامه داد: نیازمند تحول فکری و عملی در توسعه زیر ساخت، منابع انسانی و ساز و کار فرایند‌ها بودیم که در این راه اقدامات زیادی انجام دادیم که بخشی از نتایج این تحول در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ قابل مشاهده است. به عنوان مثال ایجاد خطوط ریلی شش و نیم برابر معدل سال‌های گذشته بوده است و این ثمره هم عزیزان فعال در این حوزه بوده است.

هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن، در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد این کنفرانس بین المللی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور کارشناسان، پژوهشگران و فعالان ریلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار