گروه‌های یهودی با صدور بیانیه‌ای از جنایت جنگی صهیونیست‌ها در غزه پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروه‌های یهودی فعال در زمینه حقوق بشر معروف به «بیتسلیم»، با صدور بیانیه‌ای گفت: از سال ۲۰۰۲ تاکنون این حجم از سرکوب‌گری و کشتار در کرانه باختری مشاهده نشده بود، نظامیان صهیونیست بیش از ده‌ها معترض فلسطینی را به قتل (شهادت) رسانده و ۲۵۱ تن را زخمی کرده‌اند که حال ۲۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است».

در ادامه این گزارش آمده است: نظامیان اشغالگر از دهم ماه جاری بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی را در قدس شرقی زخمی کرده‌اند؛ رژیم صهیونیستی در همه مناطق اراضی اشغالی فلسطینیان را مورد خشونت شدید قرار می‌دهد.

بیتسلیم در این گزارش آورده است: «اسرائیل خسارات زیادی به مغازه‌های تجاری و سازه‌های حیاتی مانند شبکه‌های برق و آب، خیابان‌ها و زمین‌های کشاورزی متعلق به اهالی فلسطین وارد کرده و ۳ بیمارستان یکی در بیت هانون و بیمارستان «اندونزی» و مرکز بهداشتی «هاله الشوا» را بمباران کرده است، نوار غزه نیز زیر بمباران جنگنده‌های این رژیم قرار دارد.

این سازمان اعلام کرد فلسطینیان چه در اراضی اشغالی و چه خارج آن به دلیل تحریم و محاصره در فقر زندگی می‌کنند و امکانات اولیه زندگی راحت را هم ندارند.

یکی از مقامات این سازمان اذعان کرد فلسطینیان زیر حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند. آن‌ها به شدت زخمی می‌شوند؛ جمع زیادی از این مجروحان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد حداقل ۱۵۰ تن در غزه به دلیل حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده ‌اند که از این تعداد ۴۱ تن کودک هستند.

سازمان بهداشت فلسطین اعلام کرده‌است از صبح امروز در طی حملات مستمر رژیم صهیونیستی ۱۲ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند؛ و تعداد کل شهدای غزه به ۱۵۰ شهید و تعداد مجروحان ۱۱۹۰ رسیده است. این آمار در حال افزایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار