گردان‌های شهدای الاقصی جنبش فتح خطاب به مجاهدان خود اعلام کرد کرانه باختری را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) در فراخوانی خطاب به مجاهدان خود اعلام کرد: کرانه باختری رود اردن را به جهنم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تبدیل کنید.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: برای دفاع از ملت انقلابی مان در قدس، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی آماده باشید.

در این فراخوان آمده است، تا زمانی که ملت فلسطین در آرامش نیستند، اجازه ندهید شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر در آرامش باشند. مناطق حضور شهرک نشینان و پادگان‌های رژیم اشغالگر در کرانه باختری را به جهنمی غیرقابل تحمل برای آنان تبدیل کنید.

جوانان جنبش فتح نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج عمومی اعلام می‌کنیم و از نیرو‌های جوان می‌خواهیم با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان درگیر شوند و کمیته‌هایی برای حمایت از روستا‌ها در برابر حملات شهرک نشینان تشکیل دهند.

در این بیانیه آمده است: رهبری فلسطین باید از خواب بیدار شود، از نظر ما اظهارات شما شایسته آرمان عادلانه ما نیست.

بیانیه جوانان جنبش فتح افزود: با وجود رژیم اشغالگر، هیچ کشوری در کار نخواهد بود و رهبری فلسطین باید همه توافقنامه‌های اهانت آمیز را لغو کند.

جوانان جنبش فتح در این بیانیه تاکید کردند که هرگونه تلاش برای بر هم زدن تلاش‌های مقاومت را مردود می‌دانیم و خواستار صدور دستورات فوری در این خصوص هستیم. مردم رهبری مقاومت در برابر اشغالگران را در دست دارند و آن را راه پیروزی و آزادی می‌دانند. از مردم می‌خواهیم متحد باشند و خشم خود را متوجه رژیم اشغالگر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار