سخنگوی گردان‌های قسام امروز در سخنانی حملات موشکی مقاومت را تاییدی بر ضعف و زوال رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های قسام امروز پنج شنبه طی سخنانی یادآور شد حملات موشکی مقاومت پوشالی بودن و ضعف صهیونیست‌ها را به دنیا نشان داد.

سخنگوی گردان‌های قسام در سخنرانی خود خطاب به صهیونیست‌ها گفت: جهانیان شاهد شکست مفتضحانه اسرائیلی‌ها بودند. همه دنیا ناامیدی و رسوایی شما را دید. هرچه می‌خواهید تجمع کنید، زیرا ما انواع مرگ را برای شما آماده کرده ایم که باعث می‌شود خودتان را لعنت کنید.

ابوعبیده افزود: حملات موشکی ما ثابت کرد که دشمن صهیونیستی چقدر سست و ضعیف است. لحظه‌ای آماده‌سازی نیروهایمان برای درهم کوبیدن مواضع دشمن را متوقف نکرده‌ایم. تصمیم به بمباران تل آویو، دیمونا، اشدود و فراتر از آن برای ما آسان‌تر از آب خوردن است.

این مقام مقاومت فلسطین تاکید کر:د این جنگ می‌گوید که غزه، کرانه باختری، قدس و فلسطین اشغالی یک سرنوشت و یک مقاومت دارند. به ملت خود اطمینان می‌دهیم که هنوز چیز‌های زیادی برای رو کردن داریم که مایه مسرت آنان خواهد بود.

ابوعبیده در بخشی از سخنرانی خود گفت: به ساکنان کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ می‌گوییم که سلاح ما سلاح شما و خون ما خون شما و سرنوشت همه ما یکی است. وقتی بحث پاسخ به جنایات دشمن باشد، هیچ خطوط قرمزی وجود ندارد.

او افزود به مردم خود اطمینان می‌دهیم که در انبار‌های خود بیش از آنچه که می‌خوهند، (سلاح) در اختیار داریم. حملات موشکی ما شکنندگی موجودیت دشمن را به نمایش گذاشت.

سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد با وجود نابرابری امکانات نظامی، ضربات موشکی سختی به دشمن وارد کردیم که هیچ کشوری از زمان اشغال فلسطین جرات نکرده یک دهم آن را انجام دهد.

بنا به تاکید ابوعبیده، آنچه این نبرد را متمایز کرد همبستگی مردم در همه صحنه‌ها و اتفاق نظر در مورد گزینه مقاومت است. این مقام فلسطینی یادآور شد هزینه‌هایی که می‌پردازیم فدای مسجدالاقصی و قدس است و اگر برنده نشویم وجود ما معنایی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به امید خدا ما فاتح وناصریم ، ایمان به خدا و اتحاد و مقاومت و جواب دندان شکن راه پیروزی است ، و این معنا داری وجود شماست و در هر صورت ما شما را می ستاییم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد جبهه های مقاومت اسلام امت واحده رسول الله ص امت واحده حزب الله گردان‌های قسام و دیگر گردانها رزمندگان مجاهدین فلسطینی متحد و یکپارچه و مقتدر و قدرتمند باد که دست برتر و بالاتر و مقتدر و قدرتمند امت واحده حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص را به صهیونیستهای خبیث سفاک ملعونین غاصببین جنایتکار نشان دادند و حساب کار اومد دستشان همینکه نمازگذاران امروز نماز را در مسجدالاقصی به جماعت بجا آوردند و دیگر هیچگونه مزاحمتی برای مومنین مسلمین فلسطینی در قدس شریف ایجادنتوانستند کنند صهیونیستهای ملعونین خار حقیر ذلیل معنایش این است که بقول معروف ضرب المثل قدیمی ایرانی که می گوید ماستاشون رو کیسه کردند از ترسشون و رفتن توی لونه های عنکبودیشون قایم شدند و حساب کار اومده دستشان انشاءالله پیروزی و فتح بزرگتر نزدیک است و صهیونیستها از درون و برون خودشان رو به افول و زوال و فروپاشی هستند و از سر زمینهای اشغالی فرار را بر قرار ترجیح می دهند و اثر از آثار نکبتشان در سرزمینهای اشغالی باقی نخواهد ماند فقط کافیست هر کنشی را با واکنش بسیار شدید جوابشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار