مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از صدور الکترونیکی تمام مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: برای توسعه‌ دولت الکترونیک و حذف فرآیند‌های زائد و وقت‌گیر در صدور مجوز‌ها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری، فعالیت سامانه‌ جامع آمار و اطلاعات، آغاز شده و صدور و تمدید تمام مجوز‌ها از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

او افزود: این سامانه به منظور صرفه‌جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، کاهش بروکراسی اداری و توسعه‌ی دولت الکترونیک طراحی و راه‌اندازی شده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت:کارکرد دیگر این سامانه به‌روزرسانی و تسهیل آمارگیری از تمام مراکز گردشگری برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های آتی معاونت گردشگری و تشخیص نیاز استان برای تکمیل و توسعه‌ مراکز گردشگری استان است.

او ادامه داد: تمام متقاضیان صدور و تمدید مجوز می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.myst.mcth.ir در خواست خود را ارائه دهند.


ارجمند گفت: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع تمام تعاملات وزارتخانه با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا تا صدور مجوز و یا تمدید مجوز‌های صادرشده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.