دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، نگاه ویژه به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاددان بودن است.

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص برنامه‌های انتخاباتی این تشکل سیاسی گفت: جبهه حامیان قانون با برنامه‌ای کاملا دقیق و حساب شده و با اتکا به نیرو‌های جوان و نخبه در سراسر کشور موجی از جوانان انقلابی و مردم گرا را مهیای این دوره از انتخابات کرده است.

لطفی ادامه داد: ما در وهله اول پرشور کردن انتخابات را مهم می‌دانیم و در وهله دوم به دنبال نشاندن یک نیروی جدید و پای کار و غیر تکراری در یک انتخابات پرشور و مردمی را در دستور کار خود داریم؛ ما نامزد انتخاباتی خود را به کمک مردم داماد خواهیم کرد و در تالار پاستور، به همراه ملت شریف ایران جشن یک دولت جوان انقلابی و سرزنده و پرکار و متعهد به مردم را خواهیم گرفت.

او افزود: مهمترین مسئله که رئیس جمهور ۱۴۰۰ نیز باید بداند و تعارف بردار نیست، پاکدستی خود و نزدیکانش اثبات شده باشد و ما از کاندیدای مورد حمایت خود خواهیم خواست، تا قبل از انتخابات، کابینه خود را به مردم معرفی کند و با مردم روراست و پاسخگو و در بین مردم باشد.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در خصوص آغاز فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه عنوان کرد: جبهه حامیان قانون با دریافت برنامه عملیاتی از نامزد‌های احتمالی کار خود را از چندین ماه پیش شروع کرده است و با دعوت و جلسات خصوصی با نامزد‌های ریاست جمهوری کار خود را قبل‌تر آغاز کرده و هم اکنون به ۳ کاندیدای مورد تایید رسیده است که امکان ائتلاف بین این کاندیدا‌ها خیلی زیاد است.

لطفی گفت: ما بر این عقیده هستیم و باید بتوانیم یک رئیس جمهور مقتدر، پایبند و معتقد به داشته‌های درونی کشور، درون نگر و اقتصاددان را انتخاب و کمک کنیم مردم با بصیرت و غیر احساسی رای خود را آگاهانه به صندوق رای بیاندازند.

او ادامه داد: مردم همیشه پای انقلاب و کشورشان ایستاده اند و خواهند ایستاد؛ اگر ما بتوانیم شخصی مردمی از دل مردم را که بتواند مشکلات کشور و معیشت مردم را واقع گرایانه حل کند و با مردم رو راست و در کلام راستگو باشد و توان اجرایی بالا و با انگیزه فقط نیتش برای خدمت به ملت باشد را معرفی کنیم که شاخص‌های مد نظر رهبری را هم مد نظر قرار دهد، می‌توانیم یک دولت جوان حزب الهی و جهادی داشته باشیم.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در پایان گفت: فقط با این شرایط و با استفاده از نخبگان پرتلاش جامعه، در کمترین زمان مشکلات کشور را حل و فصل کرد، که این پدیده‌ای که ما از آن سخن میگوییم با برنامه‌ای که برای این چهار سال دوره ریاست جمهوری تدوین کرده است و اعلام اسامی کابینه خود، راه روشن و شفافی را در مقابل مردم برای یک انتخابات با کیفیت و درست تبیین کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
من شناسنامه کلا پر شده از مهره انتخابات دیگه جا برای ریس جمهور اقتصاددان نداره اگر میخواستم کاری بکنم اون چندسال کرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا شما به اقتصاد ندانش رای بده تو شناسنامه ات جا بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
من دیگه به کسی اعتماد ندارم حتی شما دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
داشتیم مگه خبر نداری یه کلید آورد که 100روزه اقتصاد درست کنه کو آنقدر کلیدو چرخون که شکست حالا بگو باید کلید ساز بیاریم درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اوه اوه
کلید ساز خوب سراغ داشتید بگید برا ریاست جمهوری نامزد شه!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببین فدات شم // ما تو تو این 40 سال همه مدل رییس جمهوری داشتیم // اقتصادان هم داشتیم // دیگه با این حرفها گول نمیخوریم
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
گول میخوری خوبم میخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این رئیس جمهور اقتصاد دان کی بود!!؟؟؟؟ تو این 40 سال
آخرین اخبار