دبیر کل حزب سبز گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منجلاب سختی گرفتار شده و سعی می‌کند با افزایش جنایات، طرفین را مجبور به پذیرش شروط اسرائیل کند.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز و کارشناس امور بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افزایش جنایات در منطقه توسط نتانیاهو اظهار کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منجلاب سختی گرفتار شده و سعی می‌کند با افزایش جنایات، طرفین را مجبور به پذیرش شروط اسرائیل کند اما حماس و مردم فلسطین با قدرت در برابر این رژیم تروریست ایستاده اند و امتیازی به نتانیاهو نخواهند داد. 

وی افزود: به نظر می‌رسد نتانیاهو در بن‌بستی گرفتار شده است که برای نجات خود تلاش می‌کند از تمام تسلیحات نظامی که آمریکا در اختیارش قرار داده است قبل از آتش بس استفاده کند تا آنجایی که می‌تواند به ملت‌های منطقه آسیب وارد کند. 

کنعانی مقدم تاکید کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که آتش بس در غزه به معنای سقوط کابینه او خواهد بود لذا تلاش خواهد کرد تا شرایط نه جنگ و نه صلح را در منطقه حفظ کند تا بتواند بقا داشته باشد.

دبیر کل حزب سبز و کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: شرایط داخلی اسرائیل حاکی از این است که کابینه رژیم صهیونیستی بر لبه پرتگاه قرار گرفته است و هر لحظه احتمال سقوط آن وجود دارد لذا با معطل کردن مذاکرات آتش بس و نپذیرفتن شرایط سعی در خریدن وقت دارد و نمی‌خواهد شرایطی ایجاد شود که در غزه آتش بس اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار