روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از انتشار روایت حماس از جنگ غزه خصوصا از سوی رسانه‌ها جلوگیری می‌کند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی نوشته است که رژیم صهیونیستی از ورود خبرنگاران خارجی به غزه جلوگیری می‌کند تا از ثبت روایت حماس از ماجرا ممانعت به عمل آورد.

در این گزارش آمده است: سانسور واقعیت‌های غزه وحشتناک است و این تنها هدف (رژیم) اسرائیل از ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به غزه نیست بلکه جلوگیری از صحت سنجی روایت حماس از تحولات این منطقه هدف دیگر اسرائیل است.

هاآرتص نوشته است: سخن گفتن از همراهی خبرنگاران با نیرو‌های ارتش برای دسترسی مستقل به اطلاعات با واقعیت‌های کار خبرنگاری که لازمه آن آزادی کامل تردد و نزدیک شدن به مردم و صحنه‌های میدانی است، در تعارض قرار دارد.

پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا امروز (پنجشنبه ۲۲ شهریور) ۴۱ هزار و ۱۱۸ شهروند فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار