کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد دولت مستعفی یمن

نیرو‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی خود در استان مارب موفق به هلاکت یکی از فرماندهان ارشد دولت مستعفی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یکی از فرماندهان ارشد ارتش دولت مستعفی و فراری یمن در درگیری با نیرو‌های جنبش انصار الله یمن در شمال غرب استان مأرب در شرق این کشور کشته شد.

بر این اساس، سرلشکر عبد الله علی الحاضر، رئیس دادسرای نظامی ارتش یمن (وابسته به دولت مستعفی و فراری به ریاست عبد ربه منصور هادی) در درگیری با انصار الله در شمال غرب استان مأرب کشته شد. منابع نظامی یمن که خواستند نامشان فاش نشود به خبرگزاری آناتولی گفتند: سرلشکر علی الحاضری شامگاه شنبه در درگیری‌های جبهه المشجع در شمال غرب مارب کشته شد.

این منابع افزودند: الحاضری در روز‌های اخیر و پس از تشدید حملات انصار الله در استان مأرب، ‏در جبهه‌های درگیری و نبرد حضور یافته بود.

گفتنی است جبهه المشجح در شمال غرب استان مأرب برای سومین روز متوالی شاهد درگیری‌های شدید میان انصار الله و نیرو‌های دولتی یمن (مستعفی و فراری) است. انصار الله در تلاش برای تسلط بر مواضع نیرو‌های وابسته به منصور هادی در منطقه المشجح و ادامه پیشروی به سوی شهر مارب‏، حملات گسترده و شدیدی را در این جبهه آغاز کردند. استان مأرب از منابع سرشار نفت و گاز برخوردار بوده و نیرو‌های مردمی یمن با هدف بازپسگیری این استان ‏از فوریه گذشته پیشروی خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار