رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جرئیات عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و گفت: آتش سوزی پراید وانت در خیابان مسجدی، بین ادهم و گندمی راس ساعت ۴ و ۳۲ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را اتصال برق موتور خودرو اعلام کرد و بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب تجهیزات هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی با تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند، همچنین آتش سوزی مزدا ۲ کابین در تعمیرگاه مکانیکی راس ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه در خیابان رستگاری آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان آتش سوزی را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، اظهار داشت: این حادثه منجر به مصدوم شدن مرد ۱۸ ساله شد، همچنین آتش سوزی پژو ۴۰۵ که روبروی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) به علت نشت بنزین دچار حادثه شده بود، مهار و از وقوع حوادث تلخ جلوگیری بعمل آمد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به وقوع آتش سوزی جعبه فیوز مغازه کبابی در ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه در کوی ملت، خیابان اقبال بین خیابان ۱۰ و ۱۲ اشاره و بیان کرد: برخورد نیسان اروندی به عقب پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه در بلوار فنی حرفه‌ای مقابل پمپ گاز آسیب جانی نداشت و آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودروها، اقدام به پاکسازی مسیر از بقایای بجا مانده از این تصادف کردند و خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

قنبری در پایان به عملیات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانشهر و مسیر تصفیه نیشکر روستای گبیر ۲ اشاره کرد و ادامه داد: ۴ شهروند در این عملیات‌ها با تلاش آتش نشانان نجات داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.