رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجاتطی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: وقوع آتش سوزی در ساختمان متروکه در خیابان نیلوفر کوی فرهنگیان یک راس ساعت ۱۵ و یک دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا با تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند، افزود: آتش سوزی فضای سبز مجتمع ورزشی ۱۶ هکتاری در ساعت ۱۷ و ۱۳ دقیقه در کوی سلطان منش اتفاق افتاد و آتش نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات و لوازم انفرادی با ۲ رشته لوله آبرسان آتش سوزی را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه در کوی صادقیه با تلاش آتش نشانان اظهار داشت: آتش نشانان ۲ عملیات مهار آتش سوزی ساختمان متروکه ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه در منطقه بوستان ۴ و ساعت ۲۰ و یک دقیقه در خیابان مسلم بین جهانیان و عظیم با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی پژو ۴۰۵ راس ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در بلوار آیت اله بهبهانی جنب مصلی به علت اتصال برق جلو چراغ جلو خودرو بیان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی شعله‌های حریق را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

او ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس شده در کابین آسانسور در منطقه کیانپارس خیابان ۹ غربی و کمپلو شمالی ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.