رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: سقوط تیر برق در خیابان ۴ منطقه حصیر آباد راس ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به سرعت در محل حاضر شدند و ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و با نیرو‌های ۱۲۱ سازمان برق همکاری و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، افزود: وقوع آتش سوزی انبار کارگاه تولید ماسک در ساعت ۲۰ و ۱۹ دقیقه اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه ۵۵ سریعا راهی محل حادثه در خیابان نظامی بین مسجدی و هلالی شدند.

قنبری با اشاره به اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با زبانه‌های آتش و دود غلیظ مواجه شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، اظهار داشت: این آتش سوزی که به علت اتصال برق هیتر رخ داده بود، با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام آتش نشانان در منطقه زیتون کارمندی تصریح کرد: آتش نشانان آب گرفتگی پارکینگ مجتمع مسکونی را برطرف کردند و در عملیات امداد و نجات افراد محبوس در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار بین خیابان ۳ و ۴ و خیابان ۳۰ سه شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چه خبره اینهمه آتش سوزی و حوادث؟؟؟؟ هر روز آمار حوادث بالاست، چقدر مردم بی احتیاط شدن یا خونه ها مشکل زیرساختی و وسایل مشکل فنی دارن؟؟