رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش همه جانبه آتش نشان طی دیروز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی پژو ۲۰۶ در مسیر خیابان امام شرقی، نبش خیابان سلطانی راس ساعت ۲۴ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریقی که از موتور پژو ۲۰۶ متصاعد می‌شد مواجه شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، همچنین آتش سوزی تراس واحد مسکونی در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در شهرک دانشگاه خیابان ۵۴ دانشجو گزارش شد.

قنبری اظهار داشت: تراس واحد مسکونی به علت نشت گاز آبگرمکن دچار حریق شد و زبانه‌های حریق به سرعت در حال انتشار به داخل ساختمان مسکونی بودند که با حضور به موقع آتش نشانان شعله‌های حریق با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار و از سرایت حریق به داخل ساختمان مسکونی و بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق ساعت ۲۳ و ۱۴ دقیقه در منطقه پاستور خیابان یکم اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق ساختمان متروکه را اطفا کردند.

قنبری بیان داشت: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی ساعت ۱۵ و ۳۲ دقیقه به بیمارستان امام اعزام شد و آتش نشانان با حضور در اورژانس بیمارستان با تجهیزات تخصصی انگشتری تنگ که در انگشت پسربچه ۱۲ ساله منجر به جراحت انگشت او شده بود را خارج کردند و او برای مداوا در اختیار کادر درمان قرارداده شد.

او در پایان به عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق کیانپارس خیابان آبان غربی، گلستان خیابان مهر و عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه مهدیس اشاره کرد و ادامه داد: ۸ شهروند در این عملیات‌ها با تلاش آتش نشانان نجات داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.