محمدعلی گرایی مدال طلای پیکارهای اوکراین را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رییس هیات کشتی استان فارس گفت : در روز پایانی رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین و در فینال وزن ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی با شکست ۴-۲ امین کاویانی نژاد دیگر کشتی گیر ایرانی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او افزود : محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارسل استرکوبورگ از هلند را شکست داد و در دور بعد مقابل باکوری گوگولی از گرجستان با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

موسایی اضافه کرد : گرایی در این مرحله ایسرالمبرت کاریون از اسپانیا را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این دور هم این فرنگی کار فارسی با نتیجه ۹ بر صفر ولادمیر یاکوولیف از اوکراین را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

محمدرضا مختاری دیگر کشتی گیر استان فارسی وزن ۷۲ کیلوگرم تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در این پیکارها به نشان برنز رسید.

گرایی یکی از سهمیه های کشتی فرنگی ایران را برای المپیک توکیو کسب کرده و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای سنجش میزان آمادگی گرایی ، او را بهمراه تیم منتخب کشتی فرنگی راهی رقابت های اوکراین کرد.

پیکارهای بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در دو بخش آزاد و فرنگی ، به میزبانی شهر کی یف کشور اوکراین برگزار شد که تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران توانست به ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز در این رقابت ها دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار