مراسم وداع با پیکر‌های مطهر ۱۰شهید گلگون کفن، امشب در مازندران برگزار می‌شود.

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:مراسم شب وداع با پیکر‌های مطهر ۱۰شهید دوران دفاع مقدس (هشت شهید گمنام و ۲ شهید دارای هویت) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، امشب ۹ اسفندماه در شهرستان‌های بهشهر، قائم‌شهر، آمل، محمودآباد، چالوس و رامسر برگزار می‌شود.

او افزود:پیکر‌های پاک و مطهر ۱۰ شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس دیروز وارد مازندران شدند و در آستانه سالروز رحلت قافله سالار کربلا حضرت زینب (س) حال و هوایی دیگر به استان دادند.

سردار ملکی گفت:مراسم استقبال از شهدا، دیروز در میدان جانبازان قائم‌شهر برگزار شد و کاروان حامل پیکر ۱۰ آلاله سرخ شهادت پس از رسیدن به ساری در شهر تشییع خودرویی شد تا عطرشان مشام جان این مردم را نوازش دهد.

او افزود:در شب وفات پیام‌آور قیام کربلا حضرت زینب (س) مراسم وداع تلویزیونی با پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس در مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جوار دو شهید گمنام حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا امروز در اختیار سپاه شهرستان هایشان هستند، گفت:قرار است ۸ شهید خوشنام در بهشهر، آمل و چالوس در دانشگاه آزاد و دو شهید خوشنام رامسر هم در پارک شهرداری کنار مصلی به خاک سپرده خواهند شد.

پیکر دو شهید تازه شناسایی شده به نام‌های شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» هم در زادگاهشان قائمشهر و محمودآباد تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدای گرانقدر فردا یکشنبه ساعت ۱۰ به صورت خودرویی در شهرستان هایشان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.