مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح ۸۰ مرکز مثبت زندگی در استان به صورت همزمان با سایر مراکز کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به صدور ۸۰ مجوز فعالیت برای مراکز مثبت زندگی در استان کرمانشاه گفت : این مراکز فعالیت خود را به صورت آزمایشی شروع کرده و در دهه اول اسفندماه همزمان با دیگر مراکز سراسر کشور با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

او گفت : یکی از اهداف اساسی مراکز مثبت زندگی دسترسی بیشتر جامعه هدف به خدمات سازمان بهزیستی بوده که در آن توزیع پرونده‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی محل سکونت صورت گرفته که این موضوع دسترسی راحت و آسان به خدمات را برای مددجویان امکان پذیر می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این مراکز در نزدیک‌ترین محل زندگی مراجعه کنندگان مستقر هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌های جامعه هدف بوده و رضایتمندی افراد را به دنبال داشته باشند.

او با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی به دلیل نوپا بودن نیازمند حمایت، توجه و زمان بیشتری برای رسیدن به اهداف واقعی هستند، ادامه داد: با شروع فعالیت مراکز مثبت زندگی بسیاری از موازی کاری‌های سازمان بهزیستی در حال حذف شدن است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارائه خدمات در مراکز مثبت زندگی منجر به کاهش هزینه‌های تمام شده برخی خدمات می‌شود، گفت: مشارکت نهاد‌های غیردولتی در این طرح بسیار مؤثر بوده و با اجرای این طرح، جامع محور بودن فعالیت‌های سازمان بهزیستی نمود بیشتری پیدا می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.