مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه؛ از راه‌اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» درسطح استان خبر داد

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه؛ از راه‌اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» درسطح استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف جمع‌آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان نیازمند و محروم در ایام کرونا از ۱۵ بهمن تا ۲۹ اسفند امسال  راه اندازی شده است.

زهره رستمی افزود: پویش ملی بانوی مهربانی که همزمان با خجسته سالروز بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در پانزدهم بهمن ماه توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و دفاتر امور بانوان استانداری‌های کشور با همکاری سازمان‌های مردم نهاد راه اندازی شده است.

او گفت: موسسه خیریه «ناورد غرب فجر» با مجوز رسمی سازمان بهزیستی مسئول جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان نیازمند و محروم استان است و امیدوارم مردم نیکوکار و نیک سرشت کرمانشاه در این پویش ملی مشارکت گسترده داشته باشند.

رستمی افزود: هم استانی‌ها برای اطلاع بیشتر در خصوص نحوه کمک‌های نوع دوستانه خود در پویش ملی بانوی مهربانی با شماره ۰۹۱۸۲۲۷۴۳۵۴ تماس بگیرند.

او در ادامه گفت: موسسه خیریه ناورد غرب فجر با مجوز رسمی سازمان بهزیستی با هدف کمک و حمایت از کودکان بی سرپرست، پرداخت مستمری به خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به افراد بی بضاعت و زنان سرپرست خانوار، اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار و دختران خود سرپرست و جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی و تقسیم بین نیازمندان شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.