رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: ۵۰ کودک دچار اختلال رشد کمتر از پنج سال سن از سوی مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود با بیان اینکه طرح همسفره با مشارکت خیران نیک اندیش برای حمایت از کودکان نیازمند دچار اختلال رشد اجرا می‌شود، گفت: نیکوکارانی که قصد کمک به این کودکان را دارند می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.

فرهاد شهبازی، رییس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت:  ۵۰ کودک دچار اختلال رشد کمتر از پنج سال سن از سوی مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

شهبازی با بیان اینکه این نهاد برای بهبود شاخص‌های رشد این کودکان از آنان حمایت می‌کند، افزود: تاکنون بیش از پنج میلیون تومان برای بهبود و اعطای سبد‌های غذایی به این کودکان اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: سبد‌های غذایی اعطایی به این کودکان شامل روغن، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی و.. بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود همچنین به اجرای طرح همسفره با مشارکت خیران نیک اندیش برای حمایت از کودکان نیازمند دچار اختلال رشد اشاره و بیان کرد: نیکوکارانی که قصد کمک به این کودکان را دارند می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.

فرهاد شهبازی تصریح کرد: همچنین خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حمایت از این کودکان به دفاتر کمیته امداد اهدا کنند.
انتهای  پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.