رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۴۹میلیارد و ۱۸۵میلیون ریال کمک معیشت پرداخت شده است.

کمک معیشتامجدیان رئیس کمیته امداد سنقر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه به تعداد ۵۰۶۴ خانوار از مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان مبلغ ۴۹میلیارد و ۱۸۵میلیون ریال کمک معیشت پرداخت شده است که از این تعداد ۲۳۰۸ خانوار با سرپرست زن است.

او بیان کرد: مبالغ پرداختی نسبت به مدت مشابه ۹ ماهه سال گذشته از لحاظ تعداد خانوار ۲ درصد و از لحاظ مبلغ ریالی ۱۸۱ درصد رشد داشته است.

امجدیان افزود: کمک معیشتی پرداختی ماهیانه از طریق صندوق امداد ولایت بصورت متمرکز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.


 


پرداخت بیش از ۲۳۶ میلیون ریال کمک هزینه برای  رفع سو تغذیه کودکان 

 



علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت :در راستای کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۲۳۶ میلیون و ۶۳۵ هزار و  ریال به ۱۲۳ کودک تحت حمایت پرداخت گردیده است .

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بهداشتی افزود: طرح سوءتغذیه به کودکان زیر ۶ سال یکی از اقدامات در حوزه بهداشتی است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و مجموعه امداد انجام می شود بطوری که در فاصله زمانی هر سال یکبار پایشی از کودکان دچار سوء تغذیه انجام می شود و در صورت بهبود از طرح خارج و افراد جدید وارد طرح می شوند.

منصوری با  اشاره به  اینکه درحال حاضر رسیدگی به امور بهداشتی مددجویان یکی از موضوعات مورد توجه کمیته امداد است بیان کرد: بن کارت این ۱۲۲ نفر از کودکان زیر خط رشد تحت حمایت شارژ شده و می توانند سبدغذایی شامل برنج ،تخم مرغ،ماکارونی ، غلات ،شیر ،ماست از فروشگاه های تعیین شده تهیه نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.