مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی گفت: در این مرکز پذیرش بیماران غیراورژانسی مشکوک و یا مبتلا به بیماری کرونا در صورت امکان منوط به بهبود و رفع علائم بیماری قرار داده شده است اما بیماران اورژانسی خدمات لازم را بی‌وقفه دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه صادقی‌پور مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی گفت: بیمارستان علوی به عنوان تنها مرکز تخصصی جراحی عروق در کشور رسالت خود را برای درمان بیماران نیازمند مداخلات عروقی در دوران پاندمی کرونا حفظ کرده است.

او افزود: میزان بستری‌های روزانه در این مرکز در یک ساله کرونایی با کاهش ۵۰ درصدی همراه بوده و از متوسط ۵۰ نفر به ۲۵ نفر در هر روز رسیده است.

مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی ادامه داد: در بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی خدمات درمان بیماری‌های عروق محیطی و تروما به تمامی گروه‌های سنی به‌خصوص بیماران دیابتی، بورگر، دیالیزی  ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید


صادقی‌پور با اشاره به اینکه در این مرکز گروه‌های تخصصی و فوق تخصصی همچون جراحی عروق، غدد، پا و مچ پا، نفرولوژی، داخلی و قلب به بیماران خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: تعداد ۲۵۰ نفر کارکنان کادر اداری و درمانی در این مرکز درمانی درمانی فعال هستند..

او تصریح کرد: در ورودی بیمارستان تریاژ دو سطحی در نظر گرفته شده تا از سلامت بیماران و همراه آن‌ها اطمینان خاطر حاصل شود و در صورت وجود کوچکترین علائم، بررسی‌های تکمیلی صورت می‌پذیرد تا بیماران عروقی مبتلا به کرونا از سایرین جداسازی شوند و ضمن دریافت خدمات درمانی مورد نیاز، منجر به انتقال بیماری به سایرین نشوند.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.