معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۴۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با مشارکت بخش خصوصی در جاده های استان در حال ساخت است.

"محمود آنت" گفت: هم اکنون ۵۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در طول جاده های خراسان رضوی به مسافران و رانندگان خدمات می دهند.

وی ادامه داد: همچنین بخش خصوصی خراسان رضوی موافقت اصولی برای ساخت ۶۷ مجتمع خدماتی دیگر در جاده های استان را دریافت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون این استان از نظر تعداد مجتمع های خدمات رفاهی فعال و از نظر تعداد مجتمع های در حال ساخت در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

آنت افزود: وجود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بسیار با اهمیت است و جایگاه ویژه ای در تردد ایمن جاده ای دارد چرا که ارایه خدمات باکیفیت برای استراحت رانندگان و مسافران موجب کاهش حوادث جاده ای در طول راه ها خواهد شد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.