آمریکا ۷۰ تروریست داعشی را به پایگاه «التنف» سوریه منتقل کرد

منابع محلی اعلام کردند که آمریکا ۷۰ تروریست داعشی را از زندان‌های استان حسکه در شمال شرق سوریه به پایگاه التنف منتقل کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با هدف سرمایه گذاری مجدد بر روی گروه‌های تروریستی و استفاده از آن‌ها برای اجرای برنامه‌های واشنگتن در منطقه ده‌ها تروریست داعشی را از زندان‌های تحت کنترل شبه نظامیان قسد (نیرو‌های دموکراتیک سوریه) در حسکه در شمال شرق سوریه به پایگاه نیرو‌های اشغالگر در التنف در مرز سوریه و اردن منتقل کردند.

منابع محلی در این خصوص گفتند: آمریکا ۷۰ تروریست داعش را که در زندان «الثانویه الصناعیه» در ورودی جنوبی شهر حسکه بازداشت شده بودند به پایگاه غیرقانونی خود در التنف منتقل کرد.

این منابع افزودند: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در التنف برای تروریست‌های منطقه پناهگاه امنی فراهم و از آن‌ها با سلاح حمایت و هنگام حرکت از مکانی به مکان دیگر از آن‌ها محافظت می‌کنند تا برنامه‌های تهاجمی خود علیه سوریه را انجام دهند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در ابتدای ماه میلادی ژانویه از طریق عملیات هلی برن ۱۰ تروریست داعشی بازداشت شده در اردوگاه البلغار واقع در شرق شهر الشدادی و ۵۰ تروریست را از زندان الثانویه الصناعیه در حسکه، به پایگاه خود در التنف منتقل کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار