اعتقاد شهروندان دموکرات در آمریکا به نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که اکثریت رای دهندگان به جو بایدن در انتخابات پیشین معتقد به نسل کشی اسرائیل در غزه هستند.

گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدی است که حتی سیاستمداران غربی نیز دیگر نمی‌توانند پاسخگوی افکار عمومی خود در حمایت از تل آویو در این نسل کشی باشند. نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد حتی در کشوری همچون آمریکا که بزرگترین حامی اسرائیل است افکار عمومی به هیچ عنوان همسو با سیاستمداران کاخ سفید نیست. 

به گزارش الجزیره، نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان می‌دهد که اکثریت رای دهندگان به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که منجر به پیروزی وی بر دونالد ترامپ، رقیب جمهوریخواهش شد، بر این باورند که اسرائیل در غزه نسل کشی کرده است. 

این نظرسنجی که از سوی موسسه "اطلاعات برای پیشرفت" انجام شد، نشان می‌دهد ۵۶ درصد از پاسخ دهندگان دموکرات معتقدند که اسرائیل در غزه نسل کشی کرده و تنها ۲۲ درصد با این مسئله مخالف هستند. 

در مجموع، ۳۹ درصد از مجموع تمامی شرکت کنندگان در این نظرسنجی از هر دو حزب اصلی آمریکا، به وقوع نسل کشی علیه فلسطینیان باور داشتند. 

این نظرسنجی زنگ هشداری علیه بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو محسوب می‌شود. بایدن باید در ماه نوامبر (۱۵ آبان) بار دیگر با دونالد ترامپ، نماینده جمهوریخواهان برای حفظ سکان خود در کاخ سفید به مبارزه بپردازد. 

این موضوع در حالی رخ خواهد داد که حمایت از اسرائیل در میان رای دهندگان حزب جمهوریخواه افزایش یافته و در میان رای دهندگان حزب دموکرات به شدت کاهش را نشان می‌دهد. رای دهندگان اوانجلیس که به مسیحیان صهیونیست شهرت دارند به طور عمومی آرای خود را به جمهوریخواهان می‌دهند. 

این در حالی است که حمایت بایدن از صهیونیست‌ها در جنگ غزه باعث ناامیدی رای دهندگان به حزب دموکرات شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
خاک برسر ابر قدرتهایی که تانک وتوپ جنگنده وبمبهای ممنوعه را برای خاموش کردن صدای کودکان بکارمیبرند این ها یک مشت پولدار روانی وترسو هستند مخصوصا افرادی مثل خرفت بایدن وحیوان بنیامین بی شاخ و دُم
آخرین اخبار