سونی تاریخ انتشار بازی‌ های PS5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد

شرکت سونی در تریلر اولیه خود طی مراسم CES 2021 تاریخ عرضه بعضی از بازی‌ها را منتشر کرد، اما پس از مدتی این اطلاعات را از تریلر برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل این هفته شرکت Sony در ارائه‌های خود در نمایشگاه CES 2021 تاریخ انتشار تعدادی از بازی‌ها را برای کنسول PS5 در یک تریلر منتشر کرد. این مسئله در بین طرفداران بازی‌های کامپیوتری هیجان زیادی ایجاد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که این اتفاق یک اشتباه بوده چرا که به تازگی اطلاعات مرتبط با انتشار بازی‌ها حذف شده‌اند. این تاریخ‌ها که با تیتری کوچک در انتهای تریلر اصلی مشاهده شد، زمان انتشار چندین بازی برای کنسولPS5  در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود.


بیشتر بخوانید


تاریخ برخی از این بازی‌ها شامل موارد زیر است:

  • بازی Kena: Bridge of Spirits در ماه مارس ۲۰۲۱
  • بازیLittle Devil Inside  در ماه ژوئن ۲۰۲۱
  • بازی Solar Ash در ماه ژوئیه ۲۰۲۱
  • بازی‌هایStray و Ghostwire Tokyo در ماه اکتبر ۲۰۲۱

تریلر منتشر شده همچنین نشان داد که پروژه انحصاری PS5 که Square 5 Enix نام دارد، قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. این در حالی است که تاریخ عرضه بازی Capcom’s Pragmata برای سال ۲۰۲۳ اعلام شد. شرکت سونی پس از مدتی این تریلر را در حساب کاربری YouTube خود بارگذاری کرد، اما این بار تاریخ انتشار بازی‌ها در این تریلر حذف شده بود. تنها تاریخ باقی مانده مربوط به بازی‌های Ratchet and Clank: Rift Apart و Horizon: Forbidden West و Returnal  بود که برای عرضه در  ۱۹ مارس ۲۰۲۱ مشخص شده‌اند. این تغییر در محتوای تریلر نشان می‌دهد که قرار نبوده‌ تاریخ‌ این بازی‌ها علنی شود. به هر حال تاریخ‌های اعلام شده فقط زمان‌ انتشار را مشخص کرده‌اند و ممکن است با گذر زمان این برنامه‌ریزی‌ها تغییر کنند. به احتمال زیاد به زودی تاریخ دقیق عرضه این بازی‌ها اعلام می‌شود.

در ادامه تصاویر اولیه و تصاویر ثانویه منتشر شده توسط  سونی را مشاهده می‌کنید:

سونی تاریخ انتشار بازی‌های PS5 را از تریلر CES 2021 حذف کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار