بانوان فوتسالیست ایران با درخشش در سطح جهانی موفق شدند در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتسال پلنت بعد از پایان هر سال میلادی اقدام به انتخاب برترین باشگاه‌ها و مربیان جهان می‌کند.

امسال در بخش فوتسال آقایان، ایران ضعیف کار کرده است و نام هیچ مربی و تیم باشگاهی از کشورمان در این سایت دیده نمی‌شود، اما بانوان فوتسالیست کشورمان در تیم مس رفسنجان توانستند جور آقایان را بکشند.


بیشتر بخوانید


ابتدا تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در جمع ۱۰ تیم برتر جهان قرار گرفت. بعد از آن زینب کرمی و عاطفه رضایی هم به ترتیب به عنوان بازیکن و مربی در میان برترین های این رشته ورزشی قرار گرفتند.

فوتسال ایران در بخش آقایان امسال نتوانست توفیقی کسب کند، آن هم به دلیل اینکه در رده ملی، چندین مرتبه مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده است و در رده باشگاهی هم به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا لغو شد. همه این موارد دست به دست هم داد تا فوتسال ایران در بخش آقایان نتواند موفقیتی به دست آورد.

سایت فوتسال پلنت نام ۱۰ مربی برتر ملی جهان در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که نامی از محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این فهرست دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار