سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر تیم کوثر اصفهان در لیگ برتر، درباره این دیدار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه بعد از برتری پر گل این تیم در برابر تیم بازار‌های روز کوثر در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی امشب در حالی که می‌توانست برای ما راحت باشد، اما خیلی سخت بود. تیم کوثر اصفهان یک تیم بسیار خوب و قابل احترام است. قبل از این بازی ما تیم کوثر را به خوبی آنالیز کردیم و فکر می‌کنم نسبت به تیم کوثر بازیکنانم پخته‌تر و با تجربه‌تر بازی کردند، ضمن اینکه از نظر شرایط بدنی از آن‌ها خیلی بهتر ظاهر شدیم، زیرا ما تمریناتمان را خیلی زودتر از کوثر شروع کرده بودیم.

او ادامه داد: تیم کوثر اصفهان به خاطر بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده آل نرسیده و در نیمه دوم آن‌ها کمی افت کردند. در هر صورت به ۲ تیم کوثر اصفهان و سن ایچ ساوه خسته نباشید می‌گویم. به نظر من امشب هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند که در نهایت منجر به پیروزی تیم ما شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: هدف اول ما صعود به مرحله بعد مسابقات است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و اگر بتوانیم به دور بعد صعود کنیم، برای آن مرحله هم برنامه ریزی خواهیم کرد. اینکه بهترین خط حمله را الان تیم ما دارد خیلی خوب است، اما باید یاد بگیریم که اول گل نخوریم و به همین دلیل باید خط دفاعی محکمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار