هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

همچنین تیم های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد در این هفته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهروند ساری ۴ - گیتی پسند اصفهان ۴

در اولین مسابقه امروز ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۴ به مصاف هم رفتند. این مسابقه که به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی برگزار شد، در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۴ بر ۴ دست یافتند. از حواشی این مسابقه می توان به اخراج رامین طالبی و حمید مشیری مربیان ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان اشاره کرد. همچنین گیتی پسندی ها در بازی امروز سپهر محمدی و محمدرضا سنگ سفیدی ۲ بازیکن ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. تیم فوتسال شهروند ساری هفته گذشته در دیدار با تیم شهید منصوری قرچک شکست خورد و تیم گیتی پسند اصفهان هم در مصاف با تیم کراپ الوند قزوین موفق به برتری در برابر حریف خود شد.

فردوس قم یک - شهید منصوری قرچک ۴

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم مجتمع فردوس قم و شهید منصوری قرچک در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم شهید منصوری قرچک توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبان خود یعنی فردوس قم عبور کند. این دومین پیروزی متوالی شهید منصوری در مسابقات لیگ برتر بود که به دست آمد. تیم فوتسال مجتمع فردوس قم هفته گذشته در مصاف با تیم مقاومت البرز با ۳ گل شکست خورد و تیم شهید منصوری قرچک هم در برابر تیم شهروند ساری موفق به پیروزی شد.‌

کراپ الوند قزوین ۵ - اهورای بهبهان صفر

در دیگر مسابقه امروز تیم های کراپ الوند قزوین و اهورای بهبهان در سالن بدون تماشاگر یادگار امام قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی پر گل و تماشایی تیم کراپ الوند موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد. این اولین میزبانی کراپ در مسابقات این فصل لیگ برتر است. آن ها در هر ۳ مسابقه گذشته خود به عنوان مهمان در برابر حریفان خود قرار گرفته بود. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هفته گذشته در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف اصفهانی خود شکست خورد. همچنین تیم اهورای بهبهان هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

ملی حفاری اهواز ۳ - مس سونگون ۳

در یکی دیگر از بازی های حساس این هفته ۲ تیم ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تنگاتنگ ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. این رقابت که تا لحظات پایانی مسابقه با پیروزی مس دنبال می شد، اما ملی حفاری توانست در ثانیه های پایانی این بازی را مساوی کرده و از شکست گریخت. این مسابقه به میزبانی ملی حفاری و در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. مس سونگون هفته گذشته موفق شد تیم راگای تهران را شکست دهد و تیم ملی حفاری اهواز هم در مصاف با تیم سن ایچ ساوه با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ شکست خورد.

کوثر اصفهان ۲ - سن ایچ ساوه ۷

در دیگر بازی مهم امروز ۲ تیم بازارهای روز کوثر اصفهان و سن ایچ ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه جذاب و تماشایی تیم سن ایچ ساوه مانند بازی های گذشته خود موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ این بار از سد تیم بازارهای روز کوثر اصفهان عبور کند. تیم بازارهای روز کوثر اصفهان هفته گذشته در مصاف با تیم فرش آرای مشهد به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت و تیم سن ایچ ساوه هم موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ از سد تیم ملی حفاری عبور کند.

راگای تهران ۵ - ایمان شیراز یک

در آخرین مسابقه امروز ۲ تیم راگای شهر ری و ایمان شیراز در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این بازی تیم راگای تهران توانست با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد حریف شیرازی خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن حرم مطهر شهر ری برگزار شد. از حواشی این مسابقه می توان به حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن مسابقه اشاره کرد که به همراه محمدرضا حیدریان و میشائیل پطروس ۲ دستیار خود این بازی را از نزدیک تماشا می کردند. تیم فوتسال راگای تهران در دیدار هفته گذشته خود برابر تیم مس سونگون تن به شکست داد و تیم ایمان شیراز هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته ششم مسابقات لیگ برتر از روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه و به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار