رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره طرح تعارض منافع دستگاه‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه نشست اعضای شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مطالبی را اعضای شورای عالی استان‌ها مطرح کردند و در ارتباط با قانون شهرداری‌ها و برخی دستگاه‌های دیگر دغدغه‌هایی مطرح و قرار شد تا آن‌ها را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها گفت: اصلاح قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها را هم دیوان عدالت اداری به مجلس پیشنهاد داده است و همه ما در بررسی‌های خود به اصلاح آن رسیده ایم.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره موضوع تعارض منافع گفت: خوشبختانه در حوزه تعارض منافع هم توسط دولت لایحه‌ای درباره آن تدوین شده و هم مجلس طرحی را در این زمینه دارد، از سوی دیگر سازمان بازرسی نظرات خود را نسبت به این طرح ارائه داده است و در کمیسیون هفته آینده نهایی می‌شود تا وارد صحنه علنی شود و در آنجا پیش بینی شده است که سازمان بازرسی وظیفه نظارت و اجرای قانون تعارض منافع را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان تصریح کرد: امیدواریم این پیش نویس که در کمیسیون تصویب شده است، با نهایی و اجرایی شدنش بسیاری از سوء جریان‌ها و تعارض منافع‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار