مدیرعامل مرکز نیکوکاری خانه امید قروه از کمک ۱.۵ میلیارد تومانی به نیازمندان شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی ملکی مدیرعامل مرکز نیکوکاری خانه امید گفت: با همت نیکوکاران ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و به منظور ترویج سنت ازدواج آسان میان نوعروسان نیازمند اهدا شد.

او در ادامه تصریح کرد: امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان میان نوعروسانی که از طریق دفتر امام جمعه و سایر ادارات قروه معرفی شده بودند، اهدا شد.

ملکی اذعان داشت: امسال ۵ هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میان خانواده‌های دارای بیمار کرونایی، دست‌فروشان، اقشار کم‌درآمد و نیازمندان در مقاطع مختلف توزیع شده است.

او در مورد سایر فعالیت‌های مرکز مردم نهاد خیریه خانه امید افزود: در سال گذشته نیز در ۲ مرحله ۲۰ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳۶۰ میلیون تومان میان نوعروسان نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

ملکی ادامه داد: مرکز نیکوکاری خانه امید از سال ۹۷ با دریافت مجوز‌های لازم زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت خود را برای خدمت به محرومان و نیازمندان به منظور فقرزدایی در قروه آغاز کرده است.

او در پایان تصریح کرد: بیشترین حامیان مرکز نیکوکاری خانه امید شامل بازاریان، کارمندان و اقشار مختلف جامعه هستند که بخشی از درآمد خود را در راه سنت نیکو کمک به نیازمندان اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.