پایان شهریور ماه آخرین مهلت قانونی برای هزینه کرد اعتبارات در کردستان است و دستگاه‌های اجرایی باید برنامه ریزی لازم برای اتمام و یا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را لحاظ کنند.

اکبر محمدی با بیان اینکه هزینه کرد مانده مصرف نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته گفت: اهمیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در توسعه و پیشرفت ، برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها در جهت حسن استفاده از اعتبارات تخصیص یافته ضروری است.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تنها منبع مهم برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی در استان است و دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به جذب و هزینه کرد به موقع این اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت عدم عملکرد مناسب، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های این سازمان در سالجاری است و مدیریت صحیح اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در هزینه کرد و برنامه ریزی مدون برای این اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند روند توسعه استان را فراهم آورند.

محمدی گفت: با تلاش و همت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ به صورت کامل جذب و به بهترین نحو ممکن در راستای توسعه و پیشرفت استان هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.