مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور واحد سنندج با هدف جمع آوری کمک برای دانشجویان نیازمند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدرسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور سنندج اظهار داشت: این مرکز نیکوکاری همزمان با افتتاح ۸۰ مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های سراسر کشور کار خود را آغاز می‌کند

اوافزود: این مرکز با هدف جمع آوری کمک برای دانشجویان نیازمند ایجاد شده و هدف اصلی آن، افزایش مسئولیت اجتماعی و شناسایی متمکنین و خیران در راستای ایجاد حلقه ارتباط با نیازمندان در محل، رفع سریع مشکلات آن‌ها و افزایش مشارکت اجتماعی در رفع مشکلات محلات است.

شیخی زاده یادآور شد: هدف از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری ایجاد انسجام در کمک‌های مردمی و جمع آوری و هدایت این کمک‌ها به سمت نیازمندان واقعی است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اضافه کرد: این نهاد در ایجاد فقر و اینکه خانواده‌ها تحت هر شرایطی دچار فقر می‌شوند هیچگونه نقشی ندارد، اما در بحث مبارزه با فقر و کاهش آن به عنوان یک دستگاه متولی در بطن اصلی جامعه قرار داشته و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان هم بر جلب مشارکت عمومی در مسائل اجتماعی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق این مرکز تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.