رییس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی مریوان گفت: روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اجرای طرح باک پر و کنترل و پایش الکترونیکی میانگین ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی در پایانه مرزی باشماق مریوان به خزانه واریز می شود.

رییس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی مریوان در جریان بازدید ماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس از  از ناحیه مریوان پخش منطقه کردستان گفت: اجرای طرح باک پر، استفاده ازسیستم فروش مرزی، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در ‏کنترل وعرضه سوخت در پایانه مرزی باشماق و... موجب صرفه جویی درمصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت درپایانه مرزی باشماق، تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی، درآمدزایی دولت ... شده است.

جلال حمه حسنی با اشاره به واریز روزانه بیش از ۵ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت از محل اجرای طرح باک پر، از کنترل و پایش الکترونیکی میانگین روزانه ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی درپایانه مرزی باشماق مریوان توسط پرسنل شاغل در جایگاه مرزی خبر داد.

 وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه فرآورده ‏های نفتی و ۵ جایگاه سی ان جی در سطح ناحیه مریوان، ظرفیت سوخت رسانی در این زمینه را مناسب عنوان ‏کرد و افزود: هم اکنون بر اساس نیاز عملیاتی، گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه ‏عرضه موجود، عملیات احداث ۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دیگر نیز در شهر مریوان حال انجام است. ‏

 نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد درمجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان منطقه کردستان بابت پیشرفت محسوس در سوخت رسانی مطلوب به مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد تقدیر و تشکر کرد .

امید کریمیان، صیانت و حفظ فرآوده‌های نفتی را به عنوان سرمایه ملی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و از اقدامات کنترلی و نظارتی این منطقه که در کنار تامین و توزیع مطلوب فرآورده هاتی نفتی در سطح استان از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نقتی جلوگیری می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.