مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در۲ سال اخیر با اقدامات انجام شده شرکت آبفا کردستان، پروژه های مناسبی برای تأمین آب شرب و ساماندهی فاضلاب در مرز باشماق برای اربعین حسینی اجرا شده است.

محمد فرهاد در بازدید از موکب صنعت آب و برق استان کردستان در مرز باشماق مریوان اظهار کرد: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در مرز باشماق شامل حفر ۲ حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال، اجرای مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و همچنین در شهر مریوان نیز حفر ۶ حلقه چاه و احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه برنامه ریزی شرکت آبفا برای افق بلند مدت ۱۴۲۵ است، گفت: در شهر سنندج به عنوان مرکز استان و در سایر نقاط نیز که جزو مسیر تردد زائران اربعین حسینی است، پروژه های دیگری در دست اقدام است و با اجرای آنها زیرساختهای مناسبی برای بخش آب و فاضلاب استان و مراسم اربعین حسینی طی سالهای آینده ایجاد می شود.

وی افزود: موکب صنعت آب و برق استان توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق در مرز باشماق مستقر و تا پایان مراسم به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می کند؛ همچنین در این موکب بروشورهای فرهنگی با محور صرفه جویی در مصرف آب میان زائران توزیع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.