نمایش گزارشگر ویژه رادیو مازندران در جشنواره نشان سلیمانی موفق به کسب جایزه در بخش‌های کارگردانی، بازیگری و افکتور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سیدمبین بوی افراز کارگردان رادیوی مازندران با اشاره به رتبه برتر رادیو مازندران در جشنواره نشان سلیمانی با ارائه اثر گزارشگر ویژه، گفت: همه استان‌های کشور در این جشنواره شرکت کرده بودند و۴۰۰ اثر در دبیرخانه این جشنواره دریافت شده است.

او با بیان اینکه چهار اثر برای دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: دو نمایش بلند و برنامه ترکیبی و مینی فیچر و در قسمت نمایش بلند سه جایزه دریافت کردیم.

بوی افراز ادامه داد: در جشنواره رادیوی نشان سلیمانی با نمایش رادیوی «گزارشگر ویژه» در بخش کارگران، افکتور و بازیگر برتر و در بخش مردمی هم نمایش کوتاه رادیو مازندران موفق به کسب رتبه شده است.

اگنس کالامرد گزارشگر ویژه سازمان ملل است که پس از شهادت سردار سلیمانی نسبت به اقدامات آمریکا در کشور عراق واکنش نشان داده است و کارگردان مازندرانی این اقدام گزارشگر ویژه سازمان ملل را دست مایه نمایش رادیویی قرار داده و با این اثر در جشنواره نشان سلیمانی شرکت کرده بود.

نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو به همت رادیو نمایش و صدای استان‌های سازمان صدا و سیما برگزار شده بود.
انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.