نماینده ولی فقیه در استان گفت: کار فرهنگی بر اساس آیئن نامه‌ها تشکیل و کارشناسی شده است و انطباقش با محیط استان وظیفه فعالین فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: آرمان ما انقلاب ما است، اما فاصله ما با آرمان‌ها زیاد است و بسیاری از سردرگمی‌ها و عدم ثبات‌ها به همین دلیل است.

او افزود:به هرمیزان که نسبت به انقلاب و مبنای اسلام آشنا شویم و دیگران را آشنا کنیم نجات پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: اصلی ترین جایگاه زن در اسلام فرهنگی است و بقیه امور مبتنی بر فرهنگ است و بنابرین دارای جایگاه ارزشی است.

نماینده ولی فقیه بیان کرد: زنان با کار‌های خود در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار هستند و به عبارتی دیگر خواسته‌های زنان در خانواده مردان را مدیریت می‌کند و انتظارات باعث ایجاد آرامش و عدم آرامش در خانواده‌ها خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او در ادامه گفت: زنان وظیفه فرهنگ سازی در استان را بخوبی تبیین کنند و اگر نقش زنان در خانواده به خوبی تعریف و عملیاتی شود در بحث آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها و اعتیاد و طلاق شاهد کاهش معضلات خواهیم بود و براین اساس جایگاه زن یک جایگاه با ارزش است و پرورش انسان‌های بزرگ را اقتضا می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه زن طبق شوون خودش باید به اداره منزل فرزند و حتی بیرون منزل بپردازدگفت:خودسازی فرصت طلایی برای بانوان فرهنگی است و کار‌هایی که انجام می‌دهد چه از نوع کار فرهنگی وچه اجتماعی هرچه که باشد عبادت است چراکه برای خداانجام می‌شود؛ و نوعی جهاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.