حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: انقلاب ما انقلاب بصیرت است و باید در این جهت حوزه‌ های علمیه بیش از پیش کمر همت را ببندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب ما انقلاب بصیرت است و نسل اول انقلاب با فداکاری این نقش را در جهان به خوبی رقم زده اند و هر چه که انجام داده اند در اوج فداکاری و احساسات بوده است.

او افزود: نسل قدیم با نسل جدید خیلی تفاوت دارد و آنچه نسل قدیم را بیشتر به صحنه می‌آورد احساسات بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: برای نسل امروز نقش بصیرتی پر رنگ تر است چرا که این نسل از هر دری که ورود پیدا کند طینت بد غربی ‌ها و ظلم آن‌ ها خود نمایی می‌ کند.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان کرد: نسل جوان امروز با داشتن بصیرت، عزم راسخ و باور داشتن به اینکه در مقابل غربی ‌ها قدرت دارند، چه قدرت نظامی، فرهنگی و علمی، می‌توانند این مانع را از سر راه بردارند و تمام جهان را از شر آن نجات دهند.

او گفت: به نسل جوان ما خیلی باید امیدوار بود و در این جهت حوزه ‌های علمیه باید بیش از پیش کمر همت را ببندند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در دنیای امروز عالمی باید تربیت کرد که برای صحنه و دنیا موثر باشد و تمام علوم را فراگیرد و آن را به نفع جامعه و اسلام به کار ببندد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: همچنین اساتیدی باید در هر استان پرورش داده شود که با وجود آنان استان روی پای خود بایستد.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.