فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : شهرک صنعتی جدید به منظور توسعه بخش صنعت با حضور سرمایه‌گذاران برای اشتغال جوانان این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به ظرفیت ها، پتانسیل‌های موجود این شهرستان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و منابع طبیعی بر شناسایی چالش‌های پیش روی توسعه و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام تاکید کرد.

او گفت : هر مدیری در دستگاه اجرایی خود ضعف‌ها و کمبود‌ها و مشکلات را شناسایی و در جهت رفع و پیگیری آن موضوع اقدام کند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: هر مسئولی نسبت به انجام وظیفه خود مکلف است به نحو احسن و با جدیت چهارچوب قانونی حیطه کاری در اداره را کنترل کند و نسبت به ارباب رجوع‌ها تکریم صورت گیرد.

فرزادی پور با اشاره به منابع آبی و پروژ‌های مهم همچون اجرای سامانه گرمسیری در سطح هفت هزار و ۵۰۰ هکتار و استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری در شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: در راستای این پروژه زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: عملیات اجرای احداث نیروگاه برق با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به عنوان یک مرکز برای ذخیره سازی و توزیع شبکه‌های برق در این شهرستان آغاز می‌شود و مقدمه زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر و صادرات برق را فراهم می‌کند.

او افزود: انتظار می‌رود با تلاش و جدیت مدیران و به کارگیری ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف تحولی عظیم در سرپل ذهاب رخ دهد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: ما مسئولان می‌خواهیم به نوعی پیمان ببندیم همه با هم، هم قسم بشویم اهداف و آرمان‌های امام و راه شهدا را ادامه بدهیم و به فضل خدا در این نظام و انقلاب اسلامی هر کسی یک نقش را ایفا کند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: در حکومت اسلامی ولایت فقیه، راهنما و هدایت کننده جامعه به سمت کمال است به همین دلیل رضایت رهبر معظم انقلاب برای تشخیص و ضعف جامعه برای افراد و مسوولان به عنوان یک معیار است.

او گفت: مسئولیتی که مسئولان برعهده می‌گیرند امانتی است که باید پاسخگو باشند نه اینکه به عنوان طعمه‌ای برای خود استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.