امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : شناخت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و حرکت در رکاب ولایت و تدوام راه این شهید والامقام مهم‌ترین وظیفه کنونی همه ما است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : همه مردم منتظر انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند و یکی از انتقام‌هایی که ما بتوانیم از دشمن بگیریم این است که مکتب حاج قاسم را با قدرت و شناخت و معرفت در کنار ولایت ادامه دهیم.

او گفت : مصیبت و غم بزرگ از دست دادن وجود ارزشمند حاج قاسم سلیمانی پس از گذشت یک سال هنوز در دل‌ها سنگین است و این غم فراتر از مرز‌های ایران بوده و همه به نوعی مصیبت دار هستند.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: برای اینکه انقلاب اسلامی پایدار باشد و در مسیر خودش با سرعت و با شدت بیشتری پیش رود باید در مسیر خدمتگزاری صادق باشیم و راه سردار سلیمانی را پیش گیریم که به طور قطع مورد محبت خدا و همچنین در دل مردم قرار می‌گیریم.

فاطمی نسب افزود: دشمن به دنبال این است که ببن مردم و ولایت فاصله اندازی شود و دلزدگی و دلسردی ایجاد کند از این رو همه ما باید مواظب باشیم در سطوح عالی از مسیر انقلاب شاگردپروری کنیم و راه سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

او ادامه داد: در مسیر ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران تربیت سربازانی امثال شهیدحاج قاسم سلیمانی دنیا را متحول می‌کند و در مقابل تمام دشمنان نیز با سبقت علمی تمام سیاست‌های آن‌ها را در یک منطقه خنثی می‌کند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: حاج قاسم سلیمانی در مراسم شهادتش خودش را به همه آحاد جامعه ایران اسلامی و فراتر از مرز‌های ما معرفی کرد و مقاومت را هم در کارنامه خود گذاشت.

نورالدین فرزادی پور افزود: باید تلاش کنیم با تقویت وحدت و پیروی از ولایت و تضعیف روحیه و اهداف دشمنان، راه این شهید والامقام را ادامه دهیم و این رفتار و توصیه برای تحقق آرمان‌های انقلاب است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: باید برای برگزاری هر مراسمی برای سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از ظرفیت‌های موجود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رکی
۱۷:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
واقعا مطالب عالی بود من که برای نوشتن نشریه مدرسه استفاده کردم و عالی بود سپاس