فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش فیروزآباد از محرومیت رنج می‌برد، خواستار توجه بیشتر به این بخش برای کاهش محرومیت‌های آن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش فیروزآباد دومین بخش بزرگ کشور به لحاظ وسعت است، گفت : توسعه بخش فیروزآباد برای رفع فقر فرهنگی و اقتصادی این بخش ضرورت دارد.

او با اشاره به اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مرتبط با توسعه این بخش، گفت : با این حال این بخش محروم نیاز به توجه بیشتری دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش زیادی از جمعیت حاشیه نشین کرمانشاه از جمعیت مهاجرینی است که از بخش فیروزآباد راهی شهر کرمانشاه شده‌اند،افزود: برای جلوگیری از مهاجرت مردم از این بخش به شهر نیاز به تعریف یک پروژه بزرگ اقتصادی در این بخش احساس می‌شود لذا خواستار سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در این بخش هستیم.

او خواستار ورود بنیاد مستضعفان به ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومین بخش فیروزآباد در حوزه شهرستان کرمانشاه شد.

رنجبر با اشاره به برخوردار نبودن بخش فیروزآباد از مرکز جامع سلامت، گفت: زمین لازم برای احداث مرکز جامع سلامت در این بخش تهیه شده و با دانشگاه علوم پزشکی هم برای اختصاص تجهیزات لازم برای توسعه این بخش رایزنی شده است و امیدواریم با هماهنگی‌های به عمل آمده به زودی شاهد راه اندازی این مرکز در بخش محروم فیروز آباد باشیم.

او اشاره‌ای هم به آمار بالای حاشیه نشینی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: برای کاهش آمار حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه درخواست انجام اقدامات زیرساختی در دو محله محروم مرادآباد و ده‌پهن در شهر کرمانشاه را از سوی بنیاد مستضعفان داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.