همه مشاغل یلدایی در دو شب منتهی به یلدا در استان مرکزی محدود شدند و ساعت محدودیت تردد اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان مرکزی با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه در اراک تشکیل و مصوب شدکلیه گروه‌های شغلی در روز‌های شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۹ تعطیل باشند و منع تردد شبانه از ساعت ۲۰ شب اجرا شود.

بر این اساس کلیه گروه‌های شغلی (۱،۲،۳،۴) غیر از مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه‌ها در سراسر استان مرکزی در روز‌های شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و اول دی ماه از ساعت ۱۹ تعطیل هستند و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

محدودیت تردد در روز‌های شنبه و یکشنبه ۳۰ آذر و اول دی ماه از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد در همه شهر‌ها اعمال می‌شود و پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است با مشاهده هر تخلف اعمال قانون کند.

در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ آذرماه هم منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در همه شهر‌های استان مرکزی اعمال می‌شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: اعمال این محدودیت‌های سخت در استان با هدف پیشگیری از اوج مجدد بیماری کرونا صورت می‌گیرد و امیدوایم مردم در اجرایی این تکالیف به بهترین شکل همراهی کنند.

آقازاده افزود: محدودیت‌های ۲ هفته‌ای آذرماه امسال موجب شده موارد ابتلا، بستری، خدمات سرپایی و فوت در هفته چهارم آذرماه ۸۰ درصد کمتر شود، اما هنوز شرایط شکننده است.

او اضافه کرد: اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی یکی از اقدامات موفق در راستای بهبود وضعیت کرونا در استان مرکزی است.

اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، قنادی‌ها در گروه شغلی یک قرار گرفته و آرایشگاه‌های زنانه و آموزشگاه‌های آزاد موسیقی هم در گروه شغلی ۲ قرار گرفته‌اند.

سرهنگ پاسدار گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم در ادامه این نشست گفت: در راستای اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی، هزار و ۱۵۶ تیم سازماندهی شده که ۶۴۰ تیم عملیاتی شده که ۱۰۰ تیم به صورت پرستاری در مراکز درمانی، ۱۰۵ تیم همیار بیمار، ۶۵ تیم بسیج طلاب در امر کفن و دفن و ۲۴۶ تیم خدماتی در بیمارستان‌ها فعالیت دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.