رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین همکاری اصناف در محدودیت‌های کرونایی را قابل قبول دانست.

دیده دار رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اصناف، کسبه، بازاریان این شهرستان در اعمال محدودیت‌های جدید کرونا که از اول آذرماه جاری کلید خورده، نمره قابل قبولی گرفته‌اند.

دیده دار افزود: شهرستان خمین پیش از این از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار داشت و راه برون رفت از وضعیت کنونی رفتار مسئولانه بهداشتی بود.

او اضافه کرد: از آنجایی که بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و دستورالعملی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در تعطیلی واحد‌های صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین نتیجه این تعطیلی‌ها را مطلوب عنوان کرد و گفت: این محدودیت‌ها و رعایت مردم باعث شد آمار مبتلایان به کرونای شهرستان یک سوم کاهش یابد و میزان بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش چشمگیری داشت.

او در ادامه با تاکید بر رعایت عمومی دستورالعمل‌ها به ویژه در زدن ماسک از مردم شهرستان خمین خواست فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوان این مقدار کاهشی در مراکز درمانی را ادامه داد.

دیده دار تصریح کرد: با توجه به شب یلدا درخواست داریم امسال این مراسم را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار