فرماندار دلیجان گفت: وضعیت کرونا شکننده است و مردم باید همچنان دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونا در این شهرستان از مردم خواست همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند باشند تا شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

براتی زاده با اشاره به خروج دلیجان از وضعیت قرمز کرونایی افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال دقیق محدودیت‌های تردد باعث شد تا شهر دلیجان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شود.

او با بیان اینکه محدودیت تردد خودرو‌های غیربومی وممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه خواهد داشت اضافه کرد: در دوهفته اجرای محدودیت‌های ترافیکی ۴۳۷ خودرو تذکردریافت کردند و ۱۷۹ خودرو هم اعمال قانون شدند.

فرماندار شهرستان دلیجان از کاهش ۵۰ درصدی بستری‌ها و کاهش میانگین فوتی‌های این بیماری از بالاتر از یک نفر در روز به کمتراز هفت دهم خبرداد واظهار امیدواری کرد با ادامه محدودیت‌های ایجاد شده این آمار به صفربرسد.

او از اهتمام خوب صنایع دلیجان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت و آمار ۱۴ درصدی مبتلایان به کرونا را در این بخش با توجه به درصد بالای جمعیت شاغل دربخش صنعت شهرستان (بالای ۵۰ درصد) نشان دهنده این موضوع دانست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار