بارش باران و برف از ظهر امروز بتدریج همه استان مرکزی را فرا خواهد گرفت.

فلاح زاده کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: سامانه بارشی جدید که اواخر دیروز از نوار غربی وارد کشور شده حدود ظهر امروز نوار غرب استان را تحت تاثیر قرار داده موجب بارش برف و باران در استان خواهد شد و بتدریج تا ساعات شب سایر نواحی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فلاح زاده افزود: با ورود سامانه بارشی به استان و ناپایداری هوا پتانسیل انباشت آلاینده‌ها کاسته و کیفیت هوا بهبود خواهد یافت.

او اضافه کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در نوار غرب و شمال استان مرکزی است؛ بارش‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی بصورت برف و در سایر نواحی بصورت باران و برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: طی ساعاتی از روز پنجشنبه بارش‌ها بصورت رگبار برف و باران در برخی از مناطق استان تداوم خواهد یافت.

او ادامه داد: عبور امواج متناوب بارشی تا روز شنبه در استان مرکزی تداوم خواهد یافت و در برخی از ساعات طی این مدت موجب بارش برف در مناطق سردسیر و برف و باران در سایر مناطق خواهد شد.

طی ۲۴ ساعت آینده اراک، شازند، خنداب، کمیجان، فراهان، خمین، تفرش، آشتیان و غرق آباد، آسمانی نیمه ابری، بتدریج ابری گاهی بارش باران در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهند داشت.

ساوه، زرندیه، محلات و دلیجان هم نیمه ابری بتدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر به بعد بارش پراکنده باران و باران را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار