دانشجویان با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب به ترور و تعلیق هسته‌ای اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سالروز اعتراض خونین دانشجویان به سفر نیکسون به ایران در سال ۳۲ و روز دانشجو جمعی از دانشجویان استان مرکزی با تجمع در مجتمع آب سنگین خنداب و با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون این نیروگاه هسته‌ای به ترور دانشمندان هسته‌ای و تعلیق هسته‌ای و زیاده خواهی‌های آمریکا اعتراض کردند.

زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب

دانشجویان معترض با محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده و ترور دیگر دانشمندان هسته‌ای کشور خواستار رفع تعلیق‌ها و از سرگیری فعالیت‌های تعلیق شده هسته‌ای کشور ایران شدند.

دانشجویان شانزدهم آذرماه، روز داشجو را در زیر بارش برف و مقابل سایت هسته‌ای آب سنگین خنداب سپری کردند تا به ضمن گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای به ویژه شهید محسن فخری زاده بر وحدت مسئولین و نخبگان در مقابله با زیاده خواهی‌های اروپا و آمریکا تاکید کنند و خواستار خروج مسئولین از انفعال مقابل غرب شوند.

زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب

دانشجویان معترض دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها مواردی، چون "دیگر خنده‌های دیپلماسی را تحمل نخواهیم کرد"، "سازش+ ضعف = تحریم + ترور "، "ما دانشجویان انقلابی سکوت نخواهیم کرد"، "۸ آذر ترور، شهید شهریاری ۷ آذر ترور شهید فخری زاده"، "ترور محصول دیپلماسی خنده"، "سکوت = مجوز ترور"، "جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، تروریست‌های دماوند" نوشته شده بود.
زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب

زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب
دانشجویان معترض در پایان تجمع در مقابل سایت هسته‌ای خنداب بیانه‌ای قرائت کردند.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فضّل‌اللَّه المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما»
امروز روز ۱۶ آذر ماه، سالروز قیام دانشجویان علیه ظلم، سالروز فریاد استقلال و آزادی ملت و روز مرگ بر آمریکاست وآذر ماه جاری بار دیگر خوی وحشی رژیم تروریستی امریکا و آمریکازاده‌ها را هویدا ساخت.

شهادت فرزندی از فرزندان انقلاب، یادگار روز‌های عشق و ایثار ِدفاع مقدس دانشمند والا مقام شهید دکتر محسن فخری زاده را به امت اسلام و، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز تسلیت عرض می‌نماییم.

خطاب به شهید والا مقام، توفیق لباس سعادتمند شهادت در راه اسلام را تبریک می‌گوییم و به خانواده محترم و شاگردان مبارز ایشان عرض تسلیت داریم.

امت انقلابی ایران، خون فرزندی دیگر از فرزندان دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران عزیزمان به دست جلادترین و شقی‌ترین بشر یعنی رژیم منحوس و غاصب اسرائیل به شهات رسید.
خشم انقلابی مان تا خونخواهی از خون فرزندان شهیدمان آرام نخواهد گرفت و، چون دریایی شده است که فرعون زمان یعنی رژیم تروریستی آمریکا و سگ نگهبانش، رژیم غاصب اسرائیل را به نیل خواهد فرستاد و غرق خواهد کرد.

امروز بار دیگر بند‌های آزادی غرب و استکبار بر همگان آشکار شد و هویت واقعی متوحش خود را نشان دادند.

آیا وقت آن نرسیده است که وجدان‌های دنیا با رژیم آمریکا که مکتب حیوانی خود را با قتل عام مردم قاره آمریکا آغاز کرد و منابع معدنی و انسانی آفریقا را غارت کرد و سرخی پرچمش را با خون به ناحق ریخته شده‌ی میلیون‌ها انسان بی گناه رنگ کرد و هزار معلول بشری، معلول توحشش است، آشنا و بر علیه ظلم قیام کند.

سازمان‌های بین المللی اسیر دلار‌های امریکایی تا کی می‌خواهند نقاب بر چهره زنند و آلت دست امریکا باشند.
ملت بزرگ ایران، شیطان زاده‌های شیطان اکبر فرزند علم و فناوری ایران عزیز را با خوی حیوانی خویش به شهادت رساند؛ اما هیهات که نور علم و عدالت و آزادی را خاموش کنند، چون انقلاب متصل به عاشورا خاموشی ندارد و هر روز زنده‌تر به حیات خویش ادامه خواهد داد.

اما ما ملت شهادت هستیم و دندان‌های رژیم امریکا و اسرائیل را خورد خواهیم کرد، راه َشهید دانشمند ارشد هسته ایمان را برای کمتر از ثانیه متوقف نخواهیم کرد و همه ملت شهید محسن فخری زاده خواهندبود.

جای سوال دارد که کجا رفتتد نهاد‌های بین المللی مدعی آزاد؟
تروریست‌های لباس آزادی بر تن کجا هستند؟
آیا وقت آن نرسیده است جهان بیدار شوند؟
امروز ترور ناجوان مردانه دانشمند ایرانی، حکام آلت دست آمریکا را به سکوت واداشته است؛ اما امریکا و اسرائیل بداننداز ملت ایران سیلی تاریخی خواهند خورد، سیلی‌ای که بشر را آزادی خواهد بخشید.

ما فرزندان روح الله به زودی در مسجد الاقصی اقامه نماز خواهیم خواند، طومار ظلم را برخواهیم چید و تا شرک و کفر است مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم.
خطاب به مسئولین عنوان می‌کنیم.
با ترور شهید فخری زاده و انتشار عمومی اطلاعات هسته‌ای ایران بار دیگر بر همگان هویدا کرد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همان نقش شیطانی لانه جاسوسی شیطان اکبر را دارندو هیهات که بار دیگر قدم هایشان به خاک انقلاب برسد.
فکر ترور فرزندان ایران باید آنقدر پر هزینه باشد تا دشمن در ذهن خود چنان غلطی را نپروراند واگر مسئولین این جاسوسان را اخراج نکنند ملت ایران آنان را اخراج و لانه‌های جاسوسی را تسخیر خواهد کرد.

ملت ایران از خون فرزندانش نخواهد گذشت و ادبیات مذاکره با شیطان به گورستان تاریخ باید رود واینجاست که دیپلمات‌های کشور باید هر روز وصیت نامه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را مرور کنند تا الفبای دیپلماسی را یادبگیرند.
دولت محترم باید در اسرع وقت تمام برنامه هسته‌ای ایران به حالت اول برگردد و پاسخگو ۷ سال عقب گرد برنامه هسته‌ای باشد.
همچنین باید تمام ابعاد ترور دانشمند شهیدمان بررسی و با امران این ترور وحشیانه قاطعانه برخورد گردد و انتقام سخت خون شهیدانمان محو کامل رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

در پایان می‌گوییم

  • ما جوانان انقلابی منتظر انتقام سخت هستیم و دیگر خنده‌های دیپلماسی را تحمل نخواهیم کرد.
  • ما دانشجویان در ۱۶ آذرماه۹۹ با اقتدا به دانشجویان سال ۱۳۳۲ فریاد مرگ بر امریکا سر خواهیم داد و تا خون خواهیم از خون دانشمندان مان آرام نخواهیم گرفت.
  • هرگز مکتب شهید حاج قاسم و راه شهید فخری زاده فراموش نخواهیم کرد و راهشان ادامه خواهد یافت و جوشش خونشان اقیانوسی به پا خواهد کرد که فرعونیان زمان رژیم غاصب و تروریستی آمریکا و اسرائیل را غرق خواهد کرد.
  • امروز در کنار راکتور آب سنگین اراک، فریاد دانشجویان انقلابی بتون‌های به ناحق ریخته شده در راکتور آب سنگین را فرو میریزد.
  • ما دانشجویان در روز ۱۶ آذر فریاد میزنیم تاهمگان بدانند بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همان جاسوسانان لانه جاسوسی شیطان اکبر هستند.
  • امروز فریاد میزنیم مرکز هسته‌ای فردو نظز و آب سنگین باید نه تنها به روز اول بر گردد، بلکه با جهش در گسترش اورانیم غنی شده ۷ سال عقب گرد هسته‌ای کشور را جبران کند و راکتور آب سنگین اراک باید فورا مثل گذشته به کار خود ادامه دهد.
  • بار‌ها و بار‌ها از سال ۳۲ تا اکنون خوی تروریستی آمریکا ثابت شده است و بار دیگر ثابت شد نمی‌شود با شیطان مذاکره کرد.
  • به امام عزیزمان میگوییم هیهات که ما با آرمان‌های انقلاب پیمان خون بسته ایم و فرزندانتان آرمانی جز مبارزه برای تحقق تمدن نوین اسلامی داشته باشند، پناه مستضعفان عالم هستیم و دندان‌های استکبار را خورد خواهیم کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی
۱۶ آذر ماه ۱۳۹۹

زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون نیروگاه هسته‌ای خنداب

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار