شاعران تا پایان آذرماه فرصت دارند آثارشان را برای یادواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای بزرگداشت شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای، یادواره کشوری شعر فخر ایران در اراک و هنرمندان تا پایان آذرماه فرصت دارند آثار شعرشان را برای یادواره ارسال کنند.

حجت الاسلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این یادواره با مشارکت جامعه هنرمندان و شعرا با هدف فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و دشمنی‌ها برگزار می‌شود و مدت فراخوان یادواره تا پایان آذرماه است.

حجت الاسلام دانشی افزود: پس از اتمام فراخوان تلاش می‌شود آثار از سوی سه داور ملی و برجسته کشور داوری شده و کتاب آثار تا چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده منتشر شود.

او اضافه کرد: محور‌های یادواره شامل"شهیدان هسته ای، سند عزت و پیشرفت کشور و لزوم ادامه با اقتدار راه آنها"، "صنعت هسته‌ای کشور و لزوم صیانت و توسعه آن توسط دولت و ملت"، "ماهیت و اهداف دشمن و بویژه رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان هسته‌ای کشور"، "شخصیت و خدمات شهید فخری زاده به کشور در زمینه‌های مختلف" و "شخصیت و خدمات علمی شهدای هسته‌ای کشور" می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در کنار این یادواره، گروه جهادی هنرمندان در حوزه سلامت کار خود را از هفته آینده در استان آغاز می‌کنند و هدایای هنری خود را تقدیم کادر درمان می‌کنند ادامه داد: یادواره فخر ایران این ظرفیت را دارد که در سال‌های آینده هم برگزار شود.

علاقمندان تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ می‌توانند اشعار خود را در قالب آزاد به آدرس farhangarak@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.