با همکاری ثبت اسناد و املاک شهرستان گراش سند تک برگ پلاک مشهور به فداغ خلیلی که جزء بزرگ‌ترین پلاک‌های اراضی ملی در استان فارس محسوب می شود به مساحت ۹۴ هزار هکتار صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسن صمد نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و صدور اسناد مالکیت تک برگی، گفت: به منظور تحقق اهداف سازمانی در برنامه جهش عملکرد، طرح موسوم به ۹ در ٩٩ و بر اساس سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اتمام مراحل کاداستر در پلاک فداغ خلیلی گراش، سند تک برگی  ۹۴ هزار هکتار از این اراضی صادر شد.

او، بیان کرد: با صدور این میزان سند بسیاری از مشکلات ثبتی و اختلافی در این پلاک برطرف و از وقوع پدیده زمین خواری، جعل اسناد و سو استفاده‌های احتمالی در حوزه زمین جلوگیری می شود.

صمد نژاد، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و جمع آوری مستندات، در نهایت سند تک برگ برای این بخش از اراضی مهم  شهر گراش صادر شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس،  اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی را از مهم‌ترین وظایف مشترک ادارات ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی  دانست و ادامه داد: با شناسایی پلاک‌های دیگر در سایر نقاط استان فارس  صدور اسناد مالکیت تک برگی از سیاست‌های راهبردی مشترک این اداره کل و ثبت اسناد و املاک است که با سرعت و به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار