با تشکیل کارگروه مرکزی رفع تداخلات اراضی کشور، صدور سند تک برگی زمین‌های کشاورزی شتاب می‌گیرد.

فارس پیشرو، در اجرای قانون حدنگاری در کشور/صدور سند تک برگ اراضی کشاورزی شتاب می‌گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور در کارگروه مرکزی رفع تداخلات کشور در شیراز گفت: این کارگروه متشکل از رییس سازمان امور اراضی، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزرات اقتصاد و دارایی، معاون حفاظت سازمان جنگل‌ها و دفتر حقوقی وزرات جهاد کشاورزی تشکیل شده و پس از رفع تداخل به اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی و صدور سند تک برگ برای توسعه بخش کشاورزی و اخذ تسهیلات بانکی می‌پردازد.

وی افزود: فارس یکی از استان‌های پیشرو، در اجرای قانون حدنگاری یا تهیه نقشه‌های کاداستر اراضی کشاورزی در کشور است.

اورنگی ادامه داد: استان فارس به عنوان میزبان استان‌های همجوار انتخاب شده و باحضور همه اعضای کارگروه استانی تشکیل جلسه داده است.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از پلاک‌های شناسایی شده دارای تداخل در کشور در دستور کار این کارگروه و کمیسیون‌های استانی قرار گرفته است.

به گفته وی با بررسی‌های صورت گرفته در این کارگروه ضمن تثبیت اراضی ملی و دولتی، ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی، به مستثنیات کشاورزان افزوده شده است.

کارگروه مرکزی رفع تداخلات کشور با حضور اعضای کمیسیون رفع تداخلات استان‌های فارس، اصفهان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و چهار محال وبختیاری در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

صحبت های رئیس سازمان امور اراضی کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار