در اجرای طرح کاداستر نقشه پلاک‌های تفکیکی انفال، در شش ماهه نخست امسال مالکیت دولت بر روی ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان لامرد با اخذ سند تک برگی تثبیت گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد ،گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان متبوع مبنی بر تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی و همچنین تحقق اهداف برنامه‌های ۹ در ۹۹، عملیات کاداستر نقشه پلاک‌های این شهرستان از اوایل امسال شروع و تا پایان شهریور ماه بر روی ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی عملیات کاداستر انجام و از این میزان ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار دارای سند تک برگ شد.

او، بیان کرد: بر این اساس اسناد دفترچه‌ای اراضی ملی پلاک‌های خیرگو، قلعه سهراب، محمد طاهری، مجاور خیرگو و قلعه سهراب، احشام، شیرینو، مجاور احشام، چهارطاق و کتک و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به سند تک برگ تبدیل شد.

نکوگو، تصریح کرد: با ادامه این روند همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در اخذ سند تک برگ در دیگر پلاک‌ها و با تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی شاهد جلوگیری از تصرف این اراضی، زمین خواری و کاهش بار حقوقی مربوط به موضوع  زمین خواهیم بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار